Thursday, March 12, 2009

demam akademi fantasia sudah bermula!

Af7 dah start.. tp aku tak layan sangat pun.. baru tadi sekali tengok diari.. pelajar-pelajar pun aku tak kenal selain yang pakai tudung tu. huhu
so far takde la yang aku suka.. tak tau lagi konsert nanti nak tengok ke tak..

huhu.. raja lawak astro musim ke-3 dah habis.. sepah akhirnya juara.. i like! jihan pun masa second performance not bad.. cume amir je yang so-so. well aku kesian gak kat die tu.. bukan salah die masuk ke final.. salah orang yang mengundi dia! hoh.. faham-faham je la siapa yang undi tu kan. aku nak cakap banyak pun tak boleh sebab aku bukan ade vote pun. hehe ;) harap-harap sepah berjaya la.. and astro prima tolong cepat buat new season for jozan show okay.. i suka! lantak lah orang nak kata jozan merapu ke.. bukan senang nak puaskan hati semua. eh da melalut sampai ke mana ni..

sebenarnya aku nak share.. aku baru perasan rupanya aku ni pun persis af punya exstudent jugak..ye lah kalau perhatikan balik af1-af6 bukan semua berjaya jadi artis. boleh dibilang dengan jari! mana yang ada bakat pun belum tentu boleh berjaya tau! semuanya bergantung pada nasib dan rezeki dari tuhan.. macam tu lah jugak aku.. tempat training aku ni macam af.. a platform to join financial industry.. but i ended up jobless after i graduate. sama lah macam pelajar af yang tak berjaya.. like nurul af2, liza af1 dan lain-lain. bukan tak bagus cume rezeki belum berpihak pada aku.. macam baru-baru ni seramai 40 orang dapat kerja.. tapi aku bukan salah seorang dari mereka.. apa kurangnya aku? sama ja.. cuma tu lah, bukan rezeki.. tuhan mungkin ada percaturan yang lain untuk aku.. mungkin financial industry tidak sesuai buat ku.. hurm.. tapi tu lah.. tempat training tu still recruit for next batch walaupun batch yang ade ni belum semua kerja.. so sama la macam af.. walaupun ramai yang gagal selepas af tapi af 7 tetap ada.. hurmm.. okay lah.. sampai sini sahaja.. wasalam

No comments:

free counters